Journalistieke producties

Ik ben breed inzetbaar voor het maken van journalistieke producties


Marrit Nynke Tekst

De kernactiviteiten van mijn onderneming zijn adviserend of productief van aard. Zo ben ik breed inzetbaar voor journalistieke klussen. Hierbij denk ik aan volledige producties waarbij tevens de fotografie door mijzelf kan worden verzorgd. Anderzijds kan ik worden ingehuurd als adviseur voor het verbeteren en opstellen maar ook voor het nakijken van teksten. Ik streef ernaar om op een doelgerichte manier teksten van feedback te voorzien of om ze eigenhandig aan te passen tot een sterker geheel.


Wat kan ik voor jou betekenen?

Wat betreft de productieve kant van mijn onderneming kan ik worden ingehuurd voor de volgende genres binnen de geschreven journalistiek.

  • Reportages

Door de jaren heen heb ik veel ervaring opgedaan met het maken van reportages. Sfeervolle natuurreportages zijn mijn Unique Selling Point en in combinatie met eigen fotografie is dit ook het genre waar ik mij het liefst mee bezighoud. 

  • Interviews

De voorliefde die ik heb voor het stellen van vragen, in combinatie met de nodige ervaring, zorgt ervoor dat ik in staat ben om een mooi totaalproduct af te leveren. Het houden van het gesprek, het selecteren van de meest relevante informatie en het omwerken naar een goed leesbaar product: ik vind alle fasen die je doorloopt bij dit genre geweldig. 

  • Rubrieken
  • Achtergrondverhalen
  • Samengestelde producties

Daarbij kan ik de bijbehorende fotografie en beeldredactie verzorgen.

Plaats een reactie